Partenerii team ADventure 2013

După cum deja ați aflat, studiile de caz de anul acesta vor veni din partea Mamma Mia, Gramma Wines și AUTONĂSTASE. În continuare, puteți afla mai multe detalii despre fiecare în parte și să vă hotărâți pe ce studiu de caz ați dori să vă înscrieți începând de mâine.

 

Pizzeria Mamma Mia – experiență de peste 7 ani

Mamma Mia este recunoscută printre consumatori pentru calitatea serviciilor şi profesionalismul de care dă dovadă. Aceasta vine cu o ofertă bogată de pizza şi preparate, gătite din cele mai proaspete ingrediente, atent alese de către bucătari profesionişti.

Promovată constant de calitatea produselor, seriozitatea staff-ului şi reacția promtă la cerințele pieții, Mamma Mia vine în întâmpinarea nevoilor clienților săi cu un departament specializat pentru office catering şi banqueting.

Compania își propune să-și surprindă oaspeții cu rețetele sale, să le ofere meniuri dintre cele mai variate într-un ambient plăcut pentru ca ei să se simtă bine și să petreacă clipe minunate.

Definindu-și astfel misiunea, compania este orientată către satisfacerea așteptărilor clienților săi, încercând în permanență să își perfecționeze modul de servire și serviciile pentru îndeplinirea obiectivelor propuse.

 

GRAMMA  –  Vinul conversației

Conceptul Gramma a fost creat ca un omagiu adus vorbirii. Comunicarea între prieteni, între străini sau între generații,  înzestrată de efectele magice ale unui vin atât de echilibrat se transformă în artă. Fiind primul un brand românesc care își pune forță nebănuită în cuvânt, Gramma promovează educația aleasă și exprimarea curată.

 GRAMMA este o afacere de familie în care s-a investit, înainte de toate, pasiune și dragoste pentru vin. “Vinul Conversației “ s-a născut din dorința ca acest brand să se diferențieze de cele deja existente pe piață. Astfel, GRAMMA a deschis o nouă direcție în comunicarea vinurilor: cea a conversației inteligente și a limbajului fără cusur, dezlegat de impactul acestor vinuri, pentru că întotdeauna exprimarea corectă și armonioasă denotă echilibru fizic și psihic.

 

Școala de șoferi IAȘI – AUTONĂSTASE

A fost înființată în anul 2009 având ca principal obiectiv siguranța rutieră. Disciplina în trafic trebuie învățată încă de pe băncile școlii, de aceea profesorii și instructorii școlii de șoferi AUTONĂSTASE pun foarte mare accent pe conduita preventivă și pregătirea temeinică teoretică și practică a cursanților. În cadrul școlii noastre, pe parcursul perioadei de pregătire, cursanții vor dobândi pe lângă aptitudinile necesare unui șofer de a conduce un autovehicul în orice situație de trafic, un dezvoltat simț de anticipare și prevenire a situațiilor periculoase cauzate de șoferii neatenți. Ca și cursant al școlii noastre beneficiați de pregătire și testare teoretică într-o sală dotată cu sisteme de ultimă generație, cu software identic cu cel de la examenul cu poliția!

Reclame

Publicat de

team ADventure

Festival Concurs de Strategie Publicitară și Relații Publice

3 gânduri despre „Partenerii team ADventure 2013”

Spune-ți părerea

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

w

Conectare la %s