Despre ADventura din culise

A fi student pasionat de Relații Publice și Publicitate reprezintă o aventură. Dar inevitabil vine întrebarea cum vei reuși să rezolvi un brief și cum vei putea de pe băncile facultății, după bibliografii parcurse conștiincios să îți implementezi ideile și să convingi clientul că tu îi poți rezolva o problemă de imagine, notorietate, care să îl poziționeze în fruntea unor brand-uri cunoscute. Lista nu se oprește aici, problemele cu care se confruntă o companie în zilele noastre aglomerate sau, mai bine zis, suprasaturate de publicitate, fiind din ce în ce mai multe, cu rezolvări și mai puține. Parcă nu mai e suficientă doar creativitatea, totul transformându-se într-o știință.

team ADventure îți dă șansa să experimentezi și să creezi propria ta campanie publicitară, să ajuți o companie de pe piața locală să fie mai cunoscută, să își promoveze anumite facilități și să se apropie astfel de clienți. După cum bine știți, anul acesta, la cea de-a șasea ediție, team ADventure îi are parteneri pe Mamma Mia, Gramma Winnes și școala de șoferi AutoNăstase.

Studenții ADventurei vor avea de rezolvat brief-urile date de fiecare partener în parte, în funcție de alegerea făcută din cadrul înscrierilor.

  • Școala de șoferi AUTONĂSTASE vrea din partea studenților o campanie de informare în cadrul publicului țintă, campanie care le va testa acestora spiritul practic prin raportarea veridică la public și construire de mesaje adecvate care să evidențieze avantajele brand-ului. Totodată, aceștia vor putea să lucreze într-o echipă și să înțeleagă multe dintre conceptele vehiculate în facultate raportate la un caz real.
  • Pizzeria Mamma Mia, un cunosct brand din Iași vine cu o idee menită să fidelizeze clienții printr-un ,,card de fidelitate”. La achiziționarea anumitor produse, clienții vor primi anumite puncte, care ulterior se vor materializa. O adevărată provocare pentru studenții care trebuie să demonstreze că deși e greu să-ți fidelizezi clienții pe o piață ce vine zilnic cu zeci de oferte din game foarte apropiate, acest lucru poate fi obținut printr-o campanie reușită. Un brand câștigă loc pe piață atunci când dezideratul ,,Clientul – Stăpânul Nostru” devine realitate și totul vine în întâmpinarea nevoilor și dorințelor lui.
  • Echipele care vor concura pentru Gramma Winnes  au ca și misiune o campanie ce să evidențieze faptul că ,,Vinul conversației”  este un brand local, un soi de ,,ambasador al orașului”, amprentă autentică ce să transmită publicului valoarea unui vin local. Vor trebui astfel să arate cât de important este tezaurul pieții ce se desfășoară la nivel local, valorile a căror loc ar trebui să fie în preferințele unui public informat.

Totul pare simplu la o primă vedere nu-i așa? Și pe bună dreptate, căci studenții pasionați de PR, Advertising, Publicitate & Marketing cunosc mersul lucrurilor în astfel de campanii. Provocarea vine însă inevitabil, căci ei trebuie să se diferențieze și să ofere cea mai bună soluție, să fie competenți și să se raporteze corect la mediul ieșean, să analizeze cele mai bune metode de reușită, și să le ofere brand-urilor din acest an acea ,,idee” ce să se concretizeze în obiectiv atins.

De abia așteptăm să vedem echipele la lucru și să fim martori la o zi a participanților față în față cu viața de după studenție.

Reclame

Publicat de

team ADventure

Festival Concurs de Strategie Publicitară și Relații Publice

Spune-ți părerea

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

w

Conectare la %s