team ADventure la final – the IDEA a fost exploatată la maximum

Eleganță și emoție, idei și creativitate, siguranță și încredere, doar o serie de cuvinte în care putem curpinde rezumativ succesul Galei team ADventure. Evenimentul s-a încheiat cum nu se putea mai bine și cu nostalgie privim acum în urmă spre munca noastră din ultimele luni.

Proiect de suflet, asta este team ADventure, un proiect marca PRIME Iași care ne-a pus mințile la contribuție atât nouă, echipei de organizare, cât și participanților, dar și juriului, firmelor și tuturor celor prezenți.

Pe lângă mulțumirile de rigoare pe care le transmitem tuturor celor care au contribuit la succesul proiectului, fie ei parteneri, sponsori, participanți, mentori, juriu, speakeri și oricine ne-a mai sprijinit pe parcurs, dorim să vă spunem că mereu ne vom aminti cu drag de voi și vom fi aici oricând veți avea nevoie de noi.

Să râdem, să zâmbim, să plângem, să ne obișnuim cu gândul că s-a terminat? Greu, mult prea greu de decis, fiindcă în amalgamul de sentimente pe care le resimțim, ne rămân acum în minte doar cuvintele frumoase auzite la final din partea tuturor.

Ne rămân amintirile frumoase, colorate, dar și momentele de cumpănă pe care le-am trecut cu îndrăzneală. Pentru că aventura a ajuns la sfârșit, premiile și-au găsit posesorii, fimele și-au găsit IDEA perfectă și gata de a fi pusă în aplicare.

Echipele participante au tras adânc aer în piept și au pășit cu fruntea sus către scenă și la fel au și plecat la final. Strategiile lor au fost demne de a fi prezente la team ADventure, iar juriul a decis într-un final cine are IDEA cea mai bună.

Da, the IDEA a fost descoperită, iar team ADventure adaugă la istoria sa încă o ediție finalizată cu succes. Ne luăm „la revedere” de la: Inovation, Difference, Engagement  și Advertising, conceptele care au construit IDEA și le urăm succes pe mai departe tuturor, fiindcă după Gală punem punct și virgulă, niciodată doar punct.

Și acum adăugăm ultimele rânduri care au fost rezervate echipelor câștigătoare ale acestei ediții:

Studiul de caz American Adventure:

Echipa Blue Concept: Diana PRICOP, Eliza CHIRICESCU și Dragoș Marian ȘUDEANU

Studiul de caz Conac Polizu:

Echipa DyP: Diana Beatrice CONSTANTIN, Cezara Georgiana MĂLĂNCUȘ și Ovidiu DĂNILĂ

Studiul de caz ThinkNON:

Echipa PRoAD: Ștefan ȘTIRBAT, Cezar NECULA și Ciprian ODOBESCU

 

IMG_0819 copy

 

Reclame

Publicat de

team ADventure

Festival Concurs de Strategie Publicitară și Relații Publice

Spune-ți părerea

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s