Stai, stai… până la urmă care e faza cu team ADventure?

Am tot vorbit pe aici despre una, despre alta, ba era vorba despre un Festival Concurs de Strategie Publicitară și Relații Publice, ba vă chemăm la lansări. Dar, până la urmă, care este faza cu team ADventure? Ce lansăm miercurea viitoare?

În continuare, voi scrie câteva detalii mai mult sau mai puțin picante despre proiectul a cărei Lansare este miercurea viitoare.

Încep prin a spune că team ADventure a luat naștere în 2008 (și tot a trecut ceva timp de atunci, adevăru-i). Ediție de ediție, coordonatorii încearcă să găsească formula optimă care să ducă proiectul „la următorul nivel”. În fiecare an s-a încercat colaborarea cu firme cunoscute pe plan local, pentru a fi parteneri care să stârnească interesul echipelor. Însă, pentru a atinge standardele acestora, era nevoie și de îndrumători pentru studenții buimaci din echipele formate. Astfel, începând cu ediția a VII-a, membrii echipei de organizare s-au gândit să ia legătura cu specialiști din domeniu, pe care i-au pus în rolul de mentor. Deci da! Tu, în calitate de concurent, iei contact cu cei care chiar știu ce se întâmplă în acest domeniu. Nu trebuie decât să absorbi informațiile de la aceștia și să gândești strategia pentru partenerul ales, împreună cu ceilalți 2 colegi. Cum orice concurs adevărat are recompense, nu ne-am putut abține să nu răsplătim participanții edițiilor anterioare cu premii, ca să nu mai precizez de internship-uri în agenții de publicitate. Dacă ești inventiv și strategia ta este cea mai bună, atunci câștigi 900 lei, pe care trebuie să îi împarți frățește cu echipa ta. Plus că, dacă firmei alese de tine îi place campania ta, sunt șanse să o pună în practică! Până obții recompensele finale, vei cunoaște mulți oameni: colegi de facultate, profesioniști, reprezentanți ai firmelor. Conexiunile pot fi considerate tot o recompensă, pentru că cele pe care le stabilești pe perioada studenției nu pot fi decât benefice pentru tine și pentru viitorul tău.

Deci, ce faci tu mai exact în team ADventure?

– iei contact cu profesioniști din domeniu, iar o parte dintre ei îți vor fi mentori;

– cunoști muuulți oameni interesanți, care pot deveni prietenii tăi sau modelul pe care să îl urmezi pe viitor;

– gândești campanii și strategii pentru un client real;

– la final, câștigi premii, indiferent dacă ești în echipa câștigătoare sau nu.

Ia spune acum: am făcut tărăboi degeaba sau te-ai lămurit?

Reclame

Publicat de

team ADventure

Festival Concurs de Strategie Publicitară și Relații Publice

Spune-ți părerea

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

w

Conectare la %s