Hai să dăm mână cu mână… toţi cei cu gândul la Publicitate!

PRIME Iaşi a dat sfoară în ţară că pe 17 noiembrie, la Muzeul Unirii, urmează a avea loc un eveniment important în istoria team ADventure, ediţia a IX-a: Unirea dintre Strategie, Marketing şi Creativitate! Sala în care s-a decis acum mult timp viitorul Moldovei a fost martoră a unei altfel de înţelegeri.
Studenţi la Comunicare şi Relaţii Publice, Marketing, dar şi de la alte specializări, mentori, speakeri, s-au adunat cu mic, cu mare la o altă etapă a Festivalului. După un trecut încărcat cu dispute şi contraziceri, s-au lăsat armele jos şi s-a dovedit încă o dată că cele trei elemente ale unei strategii publicitare sunt necesare şi dependente una de alta.

1-27
Zarvă, agitaţie, emoţii, „ce-o să se întample?”, „ eu de partea cui sunt?”. Conferinţa stă să înceapă, iar toţi au gânduri şi curiozităţi diferite. În ochii participanţilor se citeşte nerăbdarea. Se face linişte şi se anunţă unificatorii celor trei concepte: Ioana DOBRINESCU, reprezentant pentru StrategieFlavian CRISTEA pentru Marketing şi Karla GEORGESCU împreună cu Ruxandra DRILEA pentru Creativitate.
Înainte de a-şi da cu toţii mâna, fiecare speaker în parte a făcut o prezentare în care a demonstrat importanţa fiecărui element în realizarea unei strategii publicitare. Totodată, au oferit ponturi publicului pentru a ajuta studenții participanți în competiția team ADventure.
Strategul e strateg până la capăt, aşa că discuţia este iniţiată de Ioana DOBRINESCU, Strategic Planner la GMP Advertising. Ne-a oferit detalii despre parcursul ei profesional și despre provocările pe care le-a întâlnit de la începutul carierei. Ne-a povestit despre regulile care trebuie respectate atunci când realizezi o strategie, care sunt, mai degrabă, „reguli de bun simț”, precum să nu ai target pe toată lumea sau să nu spui două lucruri în același timp pe același canal. A rezumat pașii către o strategie bine pusă la punct: mai întâi primești brief-ul de la client, apoi întrebi, te documentezi și vorbești.

1-5
Flavian CRISTEA, Digital Strategist la Grapefruit, a povestit despre principii semnificative în Marketing, învăţându-ne că trebuie să îţi cunoşti foarte bine clienţii şi să le oferi experienţa la care ei se aşteaptă. Pe lângă acestea, s-a vorbit şi despre canale şi tipul de relaţie pentru business.

1-41

După ce s-a asigurat că toţi cei prezenţi au zis „Hari hari” în semn că au înţeles, s-a mers mai departe, către cea de-a treia parte, dar nu cea din urmă:
Creativitatea, cu cine altcineva decât cu două junioare de la Publicis: Karla GEORGESCU în calitate de Art Director şi Ruxandra DRILEA, Copywriter. Cu un spirit jovial, prezentarea acestora a fost convingătoare pentru noi toţi. Cum apare o idee, cum este refuzată, care este viaţa într-o agenţie reală, care sunt gândurile unui om de publicitate, cum şi de ce îi place să facă asta – ni s-a povestit pe larg de către cele două creative. Am avut ocazia să urmărim şi câteva dintre realizările lor, atât dintre cele recente cât şi dintre cele din timpul studiilor: spoturi radio şi reclame inedite.

1-58
La final de Conferinţă, participanţii la concursul team ADventure realizează că pentru o strategie reuşită, trebuie să îmbini într-un echilibru perfect atât Strategia, elemente de Marketing, cât şi Creativitatea. Sperăm că cele aflate vor fi şi aplicate în strategiile ce urmează a fi prezentate la Gala de pe 24 noiembrie, care va avea loc în Sala Mare de la Camera de Comerț și Industrie Iași!

1-63

Reclame

Publicat de

team ADventure

Festival Concurs de Strategie Publicitară și Relații Publice

Spune-ți părerea

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

w

Conectare la %s