Despre

         Proiectul team ADventure, poveste și realitate, idei și creativitate, strategii și ingeniozitate. Acestea sunt ingredientele care compun singurul festival concurs de strategie publicitară și relații publice din regiunea Moldovei, proiect ce stă sub egida PRIME Iași.

Acest festival concurs, ce se desfășoară anual, a trecut deja prin șapte ediții finalizate cu succes, ediții ce l-au consacrat și i-au oferit notorietate. Scopul este acela de a crea un cadru de întâlnire și colaborare între mediul academic, agenții economici și  studenții interesați de domeniul relațiilor publice și al publicității, dornici să ne arate cât de bine pot îmbina spiritul strateg cu creativitatea ce-i definește.

            Studenții și masteranzii de la Comunicare și Relații Publice, Jurnalism, Marketing și Comunicare în Afaceri, pot sta față în față cu realitățile acestui domeniu și discuta cu specialiștii care le clarifică orice nelămurire. În plus, deloc de neglijat este faptul că în urma participării, cele mai bune idei și strategii sunt premiate și implementate.

Proiectul presupune trei etape ce se împletesc într-un tot unitar din care rezultă nouă strategii publicitare diferite ce vor concura pentru a câștiga șansa de a deveni realitate. La urma urmei, ce poate fi mai frumos decât să-ți vezi propria strategie publicitară pusă în practică de către unul din cei trei parteneri ai proiectului?

             Prima etapă este reprezentată de Lansare, în care studenții se înscriu fie în echipe deja formate, fie individual, găsindu-și apoi echipă cu ajutorul nostru,află mai multe detalii despre desfășurarea proiectului, despre brief-urile ce le vor fi repartizate și despre cei ce le vor sta la dispoziție ca mentori pe toată desfășurarea concursului. Etapa a doua este Conferința, în cadrul căreia sunt invitați să ne vorbească despre experința lor și să răspundă tuturor nelămuririlor trei specialiști din domeniu, ușurându-le munca particpanților cu mici indicii despre cum să-și realizeze strategiile și furnizându-le, totodată, informații noi și prețioase celor prezenți. Ultima etapă, Gala, presupune prezentarea strategiilor celor nouă echipe pentru cele trei studii de caz oferite de firmele partenere și premierea celor mai bune.

Acestea fiind spuse, nu rămâne decât să participi și să devii parte a poveștii și ADventurii noastre. Intră în lumea publicității și pune-ți la bătaie toate armele creativității pe care le deții, pentru a arăta că strategia ta e cea mai bună și merită pusă în practică.

Reclame

Spune-ți părerea

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s