Istoric

Se spune că lucrurile mari se realizează în timp, iar pentru team ADventure timpul a fost și persistă în a fi un critic și un prieten de nădejde, proiectul având o evoluție constantă, marcată de varietatea conceptelor și a ideilor pe care le găzduiește în fiecare an.

team ADventure este singurul festival concurs de strategie publicitară și relații publice din regiunea Moldovei, având un background consolidat în 7 ediții desfășurate începând cu anul 2008..

Anul 2008 a marcat debutul team ADventure, ediție coordonată de Andrei Ignia. Echipele care au spart gheața acestei provocări și-au mobilizat abilitățile în realizarea studiilor de caz pentru Marelbo, asociația Camera Mediatorilor din România și Volksbank.

Cosmin Brânză a coordonat cea de-a II-a ediție team ADventure, în 2009. Firma Ilvas, care a lansat gama de lactate Vio, compania de consultanță Sylver Rom și agenția de recrutare VON Consulting au fost cei trei parteneri sub egida cărora au luat naștere studiile de caz.

Radio Impact FM, pizzeria Doppo Poco și agenția de turism Icar Tours au marcat diversitatea ediției a III-a. Sub coordonarea Mihaelei Moisă, ediția team ADventure a anului 2010, a adus un plus de awareness și profesionalism.

În 2011, team ADventure a lansat participanților provocarea de a realiza studii de caz pentru echipa EDUCATIVA, pentru firma de ambalaje EXONIA și din nou, pentru agenția de turism Icar Tours. Ediția cu numărul IV a proiectului a fost coordonată și dusă la final cu succes de Alexandra Alexandru.

În anul 2012, în cadrul edției cu numărul V, echipa Georgianei Bejanaru, următorul coordonator al acestei competiții, a menținut doza de profesionalism proprie proiectului, aducând în raza de acțiune a participanților companiile WINK, adservio și Tester Casa Auto, spre realizarea studiilor de caz.

De la an la an, notorietatea team ADventure se reflectă în cea a partenerilor cu care colaborează. Așadar, ediția a VI-a, din 2013, coordonată de Gabriela Scutăreanu, s-a remarcat prin realizarea studiilor de caz pentru Mamma Mia, AUTONĂSTASE și Gramma Wines.

Suflul ADventurier al ediției din anul 2014 și-a avut sursa în echipa coordonată de Violeta Drăgoi. Ideile creative și realizarea cu succes a brief-urilor s-au concretizat în studiile de caz realizate pentru call-center-ul Open Mind, compania TE-ROX Prod și Daria CD.

În mod cert, team ADventure va continua să scrie istorie cu fiecare ediție, iar anul 2015 aduce cu sine o doză și mai mare de creativitate, eleganță, spirit strategic, beneficii și entuziasm!

Reclame

2 gânduri despre „Istoric”

Spune-ți părerea

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

w

Conectare la %s