Regulament

Festivalul-Concurs de Strategie Publicitară și Relații Publice

team ADventure

 Ediţia a X-a

 Regulament de Participare

 

Capitolul I. Descriere

Capitolul II. Participanţi şi condiţii de eligibilitate

Capitolul III. Drepturi şi obligaţii

Capitolul IV. Înscrierea

Capitolul V. Prezentările publice

Capitolul VI. Tipuri de premii

Capitolul VII. Dreptul de autor

 

Capitolul I. Descriere

Art.1. team ADventure este o competiție locală adresată studenților secției Științe ale Comunicării din cadrul Facultății de Filosofie și Științe Social-Politice, Marketing și Comunicare în Afaceri din cadrul Facultății de Economie și Administrare a Afacerilor, Jurnalism și Comunicare, din cadrul Facultății de Jurnalism, Facultatea de Informatică din cadrul Universității „Alexandru Ioan Cuza” din Iași și studenților de la Facultatea de Automatică și Calculatoate din cadrul Universității „Gheorghe Asachi” din Iași.

Art.2. Ediția 2017 a proiectului, cea de-a zecea, are trei studii de caz (brief-uri) oferite de partenerii team ADventure.

Art.3. În concurs participă echipe de studenți care realizează, în funcție de probă, strategii de comunicare pentru „clienți” reali: companii, instituții sau persoane publice.

 

Capitolul II. Participanți și condiții de eligibilitate

Art.4. Se pot înscrie în concurs doar studenți ai secției secției Științe ale Comunicării din cadrul Facultății de Filosofie și Științe Social-Politice, Marketing și Comunicare în Afaceri din cadrul Facultății de Economie și Administrare a Afacerilor, Jurnalism și Comunicare, din cadrul Facultății de Jurnalism, Facultatea de Informatică din cadrul Universității „Alexandru Ioan Cuza” din Iași și studenților de la Facultatea de Automatică și Calculatoate din cadrul Universității „Gheorghe Asachi” din Iași.

Art.5. Nu pot face parte din echipele participante studenți care la data înscrierii figurează ca membri ai Asociației Studențești PRIME Iași – organizatorul concursului.

Art.6. Pentru a participa este necesară alcătuirea unei echipe formată din trei membri. Este interzis ca în aceeaşi echipă să existe trei studenţi de anul I sau trei studenţi în anul III de studiu (zi sau ID). Echipa trebuie să rămână în aceeași formulă de la începutul până la sfârșitul concursului.

Art.7. Un participant nu poate face parte din mai multe echipe.

Art.8. O echipă poate să concureze la un singur studiu de caz.

 

Capitolul III. Drepturi și obligații

Art.9. Participanții au următoarele drepturi:

  1. a) să participe gratuit la evenimentele publice din programul team ADventure;
  2. b) să fie jurizați în mod echitabil, în aceleași condiții și după aceleași criterii ca toate echipele din concurs;
  3. c) să aibă cel puțin o întâlnire de lucru pentru clarificarea asteptărilor „clientului” pentru care s-au înscris și să primească un „brief”, care reprezintă cerințele „clientului”;
  4. d) să beneficieze de îndrumarea unui tutore al probei la care participă, într-un timp egal cu cel de care beneficiază ceilalți participanți;
  5. e) să fie promovați ca echipă și să fie recunoscuți pentru strategiile pe care le-au realizat sau pentru distincțiile pe care le-au obținut, în cadrul evenimentelor, pe site-ul PRIME Iași și în toate materialele ulterioare în legătură cu participanții de la ediția 2016;

Art.10. Participanții au următoarele obligații:

  1. a) să respecte Regulamentul de participare, deciziile oficiale ale Juriului și ale organizatorilor;
  2. b) să nu conteste în nici o situație deciziile Juriului. Participanții pot cântări acest fapt înainte de înscriere, însă odată cu acceptarea Regulamentului se obligă să renunțe la dreptul lor de a contesta calitatea deciziilor Juriului.
  3. c) să fie prezenți în formula completă a echipei la următoarele momente din cadrul concursului:
  • întâlnirea de lucru pentru primirea brief-ului;
  • Info-meet, întâlnirea cu reprezentanții companiilor pentru a afla mai multe informații necesare rezolvării studiului de caz ;
  • Întâlnirile cu mentorii 
  • Conferința (16 noiembrie);
  • Gala de prezentare a proiectelor (23 noiembrie): în cazul prezentărilor publice, o echipă trebuie să fie prezentă în formulă completă de la începutul până la finalul sesiunii de prezentări. Organizatorii nu vor anunța anterior nicio ordine de intrare a echipelor.
  1. d) să completeze cu informații corecte toate datele solicitate ca obligatorii în formularul de înscriere;
  2. e) să pună la dispoziția organizatorilor sau a Juriului, în cazul unor solicitări specifice, documente suplimentare care să demonstreze veridicitatea informațiilor din formularul de înscriere;
  3. f) să se asigure telefonic sau prin e-mail că formularul lor a fost primit, înainte de data și de ora limită;
  4. g) să pună la dispoziția organizatorilor, spre publicare pe site-ul PRIME Iași, prezentările și orice alte materiale realizate de echipă în vederea concursului și a procesului de jurizare;
  5. i) în cazul câștigării de către echipă a unui premiu cu valoare materială, membrii echipei au obligația să împartă valoarea premiului în mod egal între ei.

Art.11. Reprezintă motiv de excludere a unei echipe din competiție nerespectarea uneia sau a mai multor obligații de la articolul 10, de către unul sau mai mulți membri ai echipei.

 

Capitolul IV. Înscrierea

Art.12. Înscrierea membrilor, dar și a echipelor ca întreg se face prin selectarea lor pe baza răspunsurilor date la provocarea ediției, în limita a trei echipe pentru fiecare studiu de caz, prin completarea unui formular de înscriere. Formularul se completează individual. Acesta trebuie descărcat de pe site-ul evenimentului, completat și trimis în format electronic pe adresa team.adventure9@gmail.com, în perioada 12 octombrie – 20 octombrie.

 Împreună cu formularul completat se atașează la e-mail:

  • fotografie, corespunzătoare membrului înscris. Fotografia va fi denumită cu numele concurentului (e.g. diana_toma.jpg). Nu se acceptă decât fotografii clare, în care poate fi recunoscut studentul.

 Art.13. Organizatorii îsi rezervă dreptul de a refuza și/sau de a trimite spre re-corectare formularele primite, în cazul unor greșeli sau omisiuni flagrante. În acest caz, dacă recorectarea formularelor implică depășirea termenului limită pentru înscriere sau pierderea locului, organizatorii pot să elimine din concurs echipa în cauză.

Art.14. Participanții au obligația să se asigure telefonic sau prin e-mail că formularul lor a fost primit, înainte de data și de ora limită.

Art.15. După depășirea datei și orei limită, organizatorii nu vor mai accepta nici un formular de înscriere. Nu se vor accepta nici un fel de excepții de ordin tehnic sau personal. 

Recomandare: Trimiteți formularul, logo-ul echipei și fotografiile membrilor din timp. Nu lăsați trimiterea acestora pentru ultimele ore ale perioadei de înscrieri.

Trimițând din timp formularele vă asigurați că primiți feedback de la organizatori despre completitudinea materialelor de înscriere. În plus, evitați orice fel de risc de ordin tehnic.

Art.16. Organizatorii își rezervă dreptul de a prelungi perioada de înscriere, însă doar în situatii de forță majoră. Acest lucru va fi comunicat printr-un anunț oficial, înainte sau după expirarea termenului limită inițial.

 

Capitolul V. Prezentările publice

Art.17. Înainte de ziua de prezentări, la o dată comunicată de organizatori, un singur reprezentant al fiecărei echipe le va preda organizatorilor prezentarea multimedia pe care urmează să o folosească. Echipele nu vor mai putea face modificări în prezentare după ce aceasta a ajuns la organizatori.

Echipele care nu predau prezentarea în ziua și în intervalul orar anunțat vor fi descalificate.

Art.18. Înainte de susținerea prezentării pe scenă, un membru al echipei va da fiecărui membru al Juriului un „synopsis” al campaniei (un document de maxim 2 pagini A4, care cuprinde cele mai importante aspecte ale prezentării).

Art.19. Modalitatea de prezentare este la alegerea echipei. În cazul în care există o prezentare multimedia este însă obligatoriu ca echipa să-și desemneze un reprezentant care să se ocupe de gestionarea tehnică a acesteia.

Nu se acceptă rularea prezentărilor multimedia de pe alt calculator / laptop decât cel al organizatorilor.      

Art.20. Fiecare echipă va avea la dispoziție 15 minute pentru a-și prezenta campania. Nu se acceptă nici o depășire a acestei durate. Singurul cronometru oficial este cel al organizatorilor.

Art.21. În urma prezentărilor, fiecare echipă va fi evaluată de reprezentanții Juriului.

Art.22. Echipele vor fi notate de membrii Juriului în funcție de patru criterii: gândire strategică, creativitate, abilități de prezentare, încadrare în timp. Fiecare criteriu are o pondere diferită în nota finală.

Art.23. Nu se acceptă contestații la rezultatele prezentărilor.

Art.24. Organizatorii nu sunt obligați și nu vor publica un clasament complet al echipelor finaliste, cu sau fără notele obținute. Notele vor fi anunțate în privat doar la solicitarea echipelor participante și doar pentru echipa în cauză.

 

Capitolul VI. Tipuri de premii

Art.25. Pentru fiecare probă de concurs se acordă un singur premiu din partea „clientului”.

Art.26. Premiile oferite de „clienți” nu trebuie să aibă o valoare mai mică sau mai mare de: 900 RON de echipă.

Art.27. Atât Juriul cât și organizatorii pot decide acordarea unor premii / mențiuni speciale cu sau fără o valoare materială.

 

Capitolul VII. Dreptul de autor

Art.28. Prezentările sau alte materiale realizate în vederea concursului rămân în proprietatea comună și egală a membrilor unei echipe participante;

Art.29. Organizatorii își rezervă, față de participanți, dreptul de a folosi, în materialele de promovare ale team ADventure, numele participanților, formularele de înscriere, fotografiile, prezentările sau alte materiale realizate în concurs.

 

Reclame

4 gânduri despre „Regulament”

Spune-ți părerea

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s